Basisschool Lucerna

Basisschool Lucerna

zondag 10 juni 2012

Leve papa!

Deze zondag was het vaderdag! Ik hoop dat alle papa's ervan genoten hebben én dat jullie blij zijn met jullie cadeautje!



oefenen met de hamer.... die hebben we deze week nodig! :)
we tekenden onze papa's!


en 't werden prachtige portretten!
het was een drukke knutselweek want onze cadeautjes voor papa moesten op vrijdag al klaar zijn!


we kleurden superman of mega mindy voor onze sleutelhangers

en op donderdag deden we een carwash! alle papa's waren uitgenodigd voor een hapje en drankje terwijl wij hun auto's weer deden blinken!

de papa van Hakiem had zijn motor bij!










 nog wat meer oefenen met de hamer in de poppenkamer voor we aan het échte werk begonnen....






ja gelukt! De cadeautjes allemaal op tijd klaar!

We leerden ook een versje over onze papa:

"Mijn papa is een superman,
een man die alles kan!
Hij kan net voor't slapengaan
de monsters onder het bed verslaan!
Hij kan tennissen en voetballen
en fietsen zonder vallen!
En als ik soms verdrietig ben,
maakt hij me altijd blij!
Dit cadeautje is voor jou
omdat ik zoveel van je hou!"

2 opmerkingen:

  1. Amine heeft vandaag haar vaderdag cadeau afgegeven aan haar papa, ze was er echt trots op! Bovenop die hele mooie mega-amine sleutelhanger (de mooiste sleutelhanger van de wereld !!! ) kregen we ook een heel lief gedichtje te horen;)
    Bedankt juf Karen om zoveel moeite te doen om met onze kinderen zo'n mooie knutselwerkjes te maken.

    groetjes

    Nadine
    mama van Amine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat het ceadeautje in de smaak is gevallen!
    En wat dat knutselen betreft: dat doe ik met héél véél plezier! :)

    Groetjes,
    Juf Karen

    BeantwoordenVerwijderen