Basisschool Lucerna

Basisschool Lucerna

maandag 12 september 2011

Ons klasje! (deel 2)

Ondertussen zijn we het al een beetje gewoon in onze nieuwe klas!
We lazen een verhaaltje over Karel die ook voor de eerste keer naar school ging.



en we knutselden onszelf in onze nieuwe klas!

Veel werk hoor!

Hallooooo!

We mochten ook weer met iets nieuws spelen: Hamertje Tik! Wel oppassen voor je vingers he ;-)

En na een weekje wachten... is eindelijk onze plasticine aangekomen! Joepie!

En kregen we ook nieuwe popjes voor in ons poppenhuisje! Leuk!



We leerden ook nog een leuk liedje over onze nieuwe klas:


Met mijn knuffel en mijn tasje, met mijn drinken en mijn brood

ga ik naar mijn nieuwe klasje, zie je mij, ik ben al groot!

Jasje aan de kapstok, tasje in de kast

mama nog een kusje en juf die krijgt een hand!


Deze week leren we over kleuren.... Jules wil zijn kamer schilderen maar kan geen kleur kiezen... geel of blauw??? Dus papa koopt de gele én de blauwe verf en Jules mag de verf mengen... en wat een verrassing...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten